PREDŠKOLSKA USTANOVA „VČIELKA“ Bački Petrovac,
Jarmočna BB, Bački Petrovac
objavlјuje
Poziv za podnošenјe ponuda
za javnu nabavku dobara – namirnice za pripremanјe hrane za decu,
oblikovanu po partijama od 1 do 4, a radi zaključenјa okvirnog sporazuma
1. Naziv, adresa i internet stranica naručioca:
Predškolska ustanova „VČIELKA“ Bački Petrovac
21470 Bački Petrovac,Jarmočna BB.
Internet stranica naručioca: www.vcielka.rs
2. Vrsta naručioca: ustanova (delatnost: predškolsko obrazovanje)
3. Vrsta postupka javne nabavke: postupak javne nabavke male vrednosti
4. Za dobra i usluge, opis predmeta nabavke, naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke:
Predmet javne nabavke je nabavka dobara – namirnice za pripremanje hrane, oblikovana po partijama od 1 do 4 i to:
- Partija 1 – hleb i peciva; oznaka iz ORN: 15811000 hlebni proizvodi;
- Partija 2 – meso i mesne prerađevine; oznaka iz ORN: 15110000 meso, 15130000 mesni proizvodi;
- Partija 3 – voće i povrće; oznaka iz ORN: 15300000 voće, povrće i srodni proizvodi;
- Partija 4 – mleko i mlečni proizvodi; oznaka iz ORN: 15500000 mleko i mlečni proizvodi.
5. Za radove priroda i obim radova i osnovna obeležja radova, mesto izvršenja radova, oznaka iz klasifikacije delatnosti, odnosno naziv i oznaka iz opšteg rečnika nabavke: predmet javne nabavke nisu radovi.
6. Broj partija, ukoliko se predmet nabavke oblikuje u više partija:
Predmet javne nabavke je nabavka dobara – namirnice za pripremanje hrane, oblikovana po partijama od 1 do 4i to:
- Partija 1 – hleb i peciva; oznaka iz ORN: 15811000 hlebni proizvodi;
- Partija 2 – meso i mesne prerađevine; oznaka iz ORN: 15110000 meso, 15130000 mesni proizvodi;
- Partija 3 – voće i povrće; oznaka iz ORN: 15300000 voće, povrće i srodni proizvodi;
- Partija 4 – mleko i mlečni proizvodi; oznaka iz ORN: 15500000 mleko i mlečni proizvodi.
7. Posebna napomena ako je ugovor o javnoj nabavci rezervisan za ustanove, organizacije ili privredne subjekte za radno osposoblјavanje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošlјavanje invalidnih lica: ova javna nabavka NIJE rezervisana za ustanove, organizacije ili privredne subjekte za radno osposoblјavanje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošlјavanje invalidnih lica.
8. U slučaju obaveze podnošenja ponude sa podizvođačem procenat vrednosti nabavke koji se izvršava preko podizvođača: u predmetnoj javnoj nabavci NE postoji obaveza podnošenja ponude sa podizvođačem.
9. Kriterijum, elementi kriterijuma za dodelu okvirnog sporazuma:
Kriterijum za dodelu okvirnog sporazuma u svim partijama (od 1 do 4) je najniža ponuđena cena.
10. Način preuzimanja konkursne dokumentacije, odnosno internet adresu gde je konkursna dokumentacija dostupna:
Konkursna dokumentacija za predmetnu nabavku može se preuzeti sa Portala javnih nabavki http://portal.ujn.gov.rs/.
Zainteresovani ponuđači konkursnu dokumentaciju mogu preuzeti i tako što će dostaviti zahtev Naručiocu na e-mail adresu: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
11. Adresa i internet adresa državnog organa ili organizacije, odnosno organa ili službe teritorijalne autonomije ili lokalne samouprave gde se mogu blagovremeno dobiti ispravni podaci o poreskim obavezama, zaštiti životne sredine, zaštiti pri zapošlјavanju, uslovima rada i sl.:
Podaci o poreskim obavezama mogu se dobiti od strane Ministarstva finansija - Poreske uprave i od strane lokalne poreske administracije prema sedištu ponuđača.
Adresa: Ministarstvo finansija - Poreska uprava - centrala
Save Maškovića 3-5, Beograd
Internet adresa: http://www.poreskauprava.gov.rs/
Podaci o zaštiti životne sredine mogu se dobiti od strane:
1) Agencije za zaštitu životne sredine
Adresa:Ruže Jovanović 27a, 11160 Beograd
Internet adresa:http://www.sepa.gov.rs/
2) Ministarstva polјoprivrede i zaštite životne sredine
Adresa:Nemanjina 22-26, Beograd
Internet adresa:http://www.mpzzs.gov.rs/
Podaci o zaštiti pri zapošlјavanju i uslovima rada mogu se dobiti od strane:
Ministarstvo za rad, zapošlјavanje, boračka i socijalna pitanja
Adresa:Nemanjina 11, 11000 Beograd
Internet adresa: http://www.minrzs.gov.rs/
12. Način podnošenja ponude i rok:
Ponude, sa pripadajućom dokumentacijom, podnose se neposredno ili putem pošte u zatvorenoj koverti ili kutiji na adresu Naručioca:PU „VČIELKA“ Bački Petrovac, Jarmočna BB, Bački Petrovac.Ponuda za svaku partiju podnosi se posebno, u zasebnoj koverti ili kutiji sa jasnim naznakama na koju partiju se ponuda odnosi. Na koverti ili kutiji u kojoj se podnosi ponuda obavezno naznačiti „Ponuda za JNMV 3/2020 – NAMIRNICE ZA PRIPREMANјE HRANE ZA DECU – PARTIJA ___* – NE OTVARATI“ (*navesti broj partije) i priložiti traženu dokumentaciju. Na poleđini koverte potrebno je navesti naziv, adresu, broj telefona i faksa, e-mail ponuđača, kao i ime osobe za kontakt. U slučaju da ponudu podnosi grupa ponuđača na koverti ili na kutiji je potrebno naznačiti da se radi o grupi ponuđača i navesti nazive i adrese svih učesnika u zajedničkoj ponudi.
Ponuda se podnosi na obrascu ponude, koji je sastavni deo konkursne dokumentacije, jasna i nedvosmislena, otkucana ili napisana neizbrisivim mastilom i potpisana od strane ovlašćenog lica ponuđača.
Ponuđač je u obavezi da u ponudi navede sve tražene podatke na Obrascu ponude, da istu potpiše.
Rok za podnošenje ponuda je 18.05.2020. godine do 09:00 časova.
Blagovremenom će se smatrati sve ponude koje stignu na adresu Naručioca (budu primlјene od strane Naručioca) do 18.05.2020.godine do 09:00 časova.
Neblagovremene ponude neće biti razmatrane i neotvorene će se vratiti ponuđaču.
13. Mesto, vreme i način otvaranja ponuda: Otvaranje ponuda obaviće se u prostorijama Naručioca u Bačkom Petrovcu, Jarmočna BB, dana 18.05.2020. godine u 10:00 časova. Otvaranje ponuda je javnoi može prisustvovati svako zainteresovano lice. U postupku otvaranja aktivno mogu učestvovati ovlašćeni ili opunomoćeni predstavnici ponuđača, koji su dužni da svojstvo predstavnika ponuđača dokažu predajom potpisanog ovlašćenja-punomoćja Komisiji za javnu nabavku. Zapisnik o otvaranju dostaviće se ponuđačima u roku od tri dana od dana okončanja postupka otvaranja ponuda.
14. Uslovi pod kojima predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda: Predstavnici ponuđača mogu učestvovati u postupku otvaranja ponuda uz prilaganje pismenog ovlašćenja za lice koje će prisustvovati otvaranju ponuda, a koje se predaje Komisiji pre otvaranja ponuda. Ukoliko predstavnik ponuđača nema pismeno ovlašćenje za učešće u postupku, isti će imati status opšte javnosti.
15. Rok za donošenje odluke:
Rok za donošenje odluke o zaklјučenju okvirnog sporazuma je 10 dana od dana otvaranja ponuda.
Naručilac zadržava pravo da:
- dodeli okvirni sporazum jednom ponuđaču zavisno od povolјnosti ponude
- obustavi postupak javne nabavke u skladu sa zakonskim uslovima
16. Lice za kontakt:
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Dokumenta za preuzimanje:
28.05.2020.
05.06.2020.
Obaveštenje o zaključenom okvirnom sporazumu
21.07.2020.
22.02.2021.
Obaveštenje o izdatim narudžbenicama
14.04.2021.
Obaveštenje o izdatim narudžbenicama